Firardagen

Det blev en riktigt bra dag idag med ett evigt "firande" efter dagens tandläkarbesök, hihi.

Eftersom jag var så tidigt hos tandläkaren hann jag inte äta någon frukost innan, så jag köpte en riktig lyxfrukost på EspressoHouse på väg till jobbet, stor latte och varmgrillad crem cheese bagel.

 

Jag hade vid ett svagt ögonblick tackat ja till en VIP-shopping på Lindex (i samarbete med Damernas Värld), men jag var inte så sugen på det egentligen,

men eftersom jag slutade kl:17 och shoppingen skulle börja kl:18 så kunde jag lika gärna gå förbi Gallerian och kolla om det var mycket folk. Jag kom ca 20 minuter innan de skulle släppa in så jag ställde mig i kön.

Kön bakom mig ringlade sig ända ut på gatan och folk som INTE skulle till Lindex kom knappt fram, så jag lät det bli en liten "lucka" mellan mig och den som stod framför mig. Och av någon anledning verkade jag vara den lämpligaste att fråga om vad alla dessa köande människor skulle göra. Jag förklarade säkert för tio personer vad vi skulle göra, hihi.

 

   

När man kom in fick man ett glas rosa bubbel och ett sött prickigt surfplattefodral från Holly & Whyte.

 

Man fick även ett par solglasögon och ett rykande färskt nummer av Damernas Värld.

Martina Bonnier var på plats och pratade om mode och om det nya numret av tidningen, och hon var mäkta stolt.

På väg ut ur butiken fick man supergoda fruktspett, fyllda med jordgubbar, melon, ananas och kiwi, slurp.

 

 
Till middagen blev det mera jordgubbar, fast vitlöksmarinerade i stället, så jäkla gott.
Köttfärslimpa (med bacon i), kokt potatis, löksås, och röda nyttigheter som tillbehör.
Jag längtar redan till morgondagens lunchlåda  :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0