I love "frukostshopping"

Ojojoj vad jag var trött igår!
I och för sig hade jag gått upp tidigt för att simma, men inte så att det var befogat med sån enorm trötthet.
Somnade nästan på tåget hem, vilade i soffan tills maten var klar, och när jag ätit intog jag samma horisontalläge resten av kvällen.
Men idag är en ny dag, det är fredag, det är en härlig marsdag och morgonen startade på bästa vis - med frukostshopping.
Jag, Aga & Katarina började med frullen som vanligt, och i morse bjöds det på supergoda mackor (surdegsbröd) med creme cheese, kalkon, ruccola mm, och gott kaffe förstås.
Sen shoppade vi loss, mätta & nöjda.
För min del blev det flera baslinnen och lite annat smått och gott :-)


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilket härligt sätt att börja en fredagsmorgonpå. Både shoppa o träffa bästa vänner på frukost. Verkar vara en hel del snyggt i den där påsen. Ha en härlig helg vännen. Kramisar Tina

2013-03-02 @ 14:11:13
URL: http://home2tiny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0