Mördaren ljuger inte ensam

Helt seriöst, vad hände med den globala uppvärmningen?!
Känns ju som att vi närmar oss istiden i stället.
Idag har jag känt mig riktigt trött, ynklig och frusen, så det kändes riktigt mysigt att krypa upp i en skön biofåtölj efter jobbet.
Efter att ha trängts med alla stressade Stockholmare i lokaltrafiken både till och från jobbet, föredrar jag att gå på bio vid lugna och mysiga Filmstaden Råsunda.
Känns lite som att åka tillbaka i tiden ett snäpp när man kliver in där, och ett lugn infinner sig i mig.
Jag fick ju en gratisbiljett till "Mördaren ljuger inte ensam" när jag var på Schulman Show, så det blev ju inte så dyrt när vi bara behövde komplettera med en biljett till L.
En mysig stund med en trevlig svensk deckare, och alla verkar misstänkta...

Och i morgon är det sköna fredag, som startar med en liten frukostshopping på Lindex, tjohoo.


Kommentarer
Postat av: Aga

Ses om 8. Natti! <3

2013-03-21 @ 23:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0