Dags att lägga på ett kol

Hej hej, måndagen är strax avklarad för min del, för jag ska upp tidigt och simma i morgon bitti.
Nu är det bara en vecka kvar tills utomhussimningen börjar, och då blir det till att gå upp med tuppen fem dagar i veckan, stön. Men det är det värt!

Idag insåg jag att det bara är en vecka kvar till Vårruset också, så jag tvingade mig ner till gymmet och sprang mina 5 km, och jag kände att det var ett tag sen.

Här har ni en suddig bild på en knallröd eftersvettande Helena :-)


Kommentarer
Postat av: Tina

Du är galet duktig som går upp fem för att träna, impad. Ha, ha nog var min klänning vit efter min tur i rapsfälten, däremot såg mina Hunters ut som de hade rullat runt i lervälling, från vita till bruna.....inte lika snyggt. Kramisar Tina

Svar: Hihi, jag går inte upp kl:5, snarare 05.45, men lika trött är jag för det!Kram
Helena Nygrund

2013-05-21 @ 21:22:03
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Maria

Bra gjort att gå upp kl fem. Blev inget vårrus för mig i år, förkylningen satte stopp för det.
Kram Maria

Svar: Usch nej, inte går jag upp kl fem! Det är jobbigt nog att gå upp 5.45 :-)Kram Helena
Helena Nygrund

2013-05-22 @ 13:24:36
URL: http://snickaregardens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0