Inget liv, så på återseende...

Ja just nu känns det verkligen som att jag inte har något liv :-(
Fick lite ont i halsen i tisdags, och sen blev det mycket värre. Därefter blev jag hes och idag har jag haft en väldigt tyst dag.
Inte nog med det så har min provisoriska tand lossnat, och hur jag ska stå ut, med denna obehagskänsla och fruktansvärda ilning till tisdag då jag får min nya tandkrona, det vete katten.
L är på fisketävling hela helgen, och på måndag sticker han till Göteborg, så jag är ensam med mitt "depp", och det är kanske lika bra.
Jag önskar er en fantastisk helg och återkommer i mitten av nästa vecka...om mitt liv är tillbaka då.


Kommentarer
Postat av: Aga

Välkommen tillbaka nästa vecka! <3 Kramis! 😘

2013-05-11 @ 01:09:22
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Kramen gumman!

2013-05-12 @ 12:28:57
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0