Körsbärsträden i Kungsan

Jag vet, jag är verkligen inte den enda, första och sannerligen inte den sista heller som kommer till Kungsträdgården år efter år för att njuta av den "rosa himlen".
Idag mötte jag upp Emsingen efter jobbet och åkte in till stan som en äkta turist och fotade den vackra blomningen. Det är magiskt vackert och man kan liksom aldrig få nog av att titta på de rosa blomklasarna, inte jag i alla fall.
 
 
-Titta där! sa jag till Emma
Men jag var typ mossig som aldrig sett "tjejen" som hänger sig fast på Kulturhuset.
 
Men som sagt, jag är ytterst sällan inne i "stora stada"
 
 
Stockholm har definitivt vaknat!
 
 
 
 
 
 
 
Höll på att skratta ihjäl mig när Emma tvingade mig att posa, hihi. Det där är inte riktigt min grej.
 
Nästa gång får det bli ett glas rosé i solen, men idag hade både jag och Emma bråttom hem.
Men vi hann båda njuta av det vackra en stund.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad vackert de blommar, måste ta mig dit. Gick förbi förra veckan men då blommade de inte ännu, såg bara fem blommor som vågat slå ut.

Ha en skön helg!

Kram
Sofia

2013-05-08 @ 16:08:36
Postat av: JUNITJEJ

Så vackert med körsbärsträd!

2013-05-10 @ 20:34:09
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0