Min Valborg

Eftersom det var halv arbetsdag passade jag på att ta ledigt i tisdags, fast så ledigt blev det inte. Jag och L åkte till IKEA och köpte två byråer till Emmas rum, och började genast bygga ihop den ena.

 

Det gick mycket smidigare än jag kunnat föreställa mig, men vi sparade ändå den ena byrån till nästa dag :-)

 

Efter middagen promenerade jag, L och ungdomarna ner till Skytteholm för att titta lite på folk o fä, och värma oss lite vid brasan. Det var riktigt trevligt anordnat med en massa underhållning osv.

 

En lagom stor brasa, och ett gäng scouter som ansvarade och vaktade med vattenslangar i högsta hugg. (OBS! Trädet brinner inte)

 

De här knäppisarna fick vi dras med ;-)

 

När vi var nöjda traskade vi hem igen, och spelade lite kort.

 

1:a maj blev det en liten promenad, ihopsättning av byrå nummer två, och sen filmtajm!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0