Tusen önskningar!

Hej på er! Hoppas att ni har haft en skön helg.
Efter att ha läst en massa bloggar med alla härliga människor "där ute" så förstår jag att vi i Stockholm nog har haft sämst väder de senaste dagarna.
Men det gör inget, för jag kan prata nu (även om ett visst krax hänger kvar) och jag kan tugga vad jag vill, tjohoo.
Det här talesättet är gammalt, men inte att förglömma ändå:
Den friske har tusen önskningar, medan den sjuke bara har en!
 
I fredags åt jag mina första knäckemackor till frukost, och jag var så överlycklig över att kunna tugga ordentligt att mina kollegor märkte det.
En kollega sa: -Men vad gulligt ändå, att du är så glad över så lite!
Det säger väl en del :-)
 
Den här helgen har det blivit mycket TV-tittande, i form av Let´s dance, ESC-final osv,  och idag blir det final i Mästarnas Mästare.
 
Vi har firat söndagen med en hemmagjord smörgåstårta (Lisa style).
 
 
Gissa vad jag ska äta till lunch i morgon?!   ;-)
 
Kram och fortsatt fin söndagkväll!
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt att du känner dig bättre för när tänderna inte är ok är det inte kul. Den smörgåstårtan såg otroligt god ut o snyggt garnerat. Idag har regnet öst ner här o jag har planerat student. Kramisar Tina

2013-05-19 @ 21:40:15
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Carina

Mums!

2013-05-20 @ 12:57:37
Postat av: Maria

Härligt att kunna tugga och den smörgåstårtan ser riktigt smarrig ut :)
Kram Maria

2013-05-20 @ 16:17:00
URL: http://snickaregardens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0