Den där obeskrivliga lyckan...

Det är fredag och jag är så himla glad, inte bara för att det är fredag utan för det här:
 
 


Fatta att jag väntat på detta ögonblick i fyra långa år! Jag har äntligen fått ett ekollon att gro, och en pytteliten spirande ekplanta är på väg upp ur vasen.
Varenda dag har jag sprungit runt och visat familjen "mina" framsteg, och de är säkerligen rätt trötta på mitt tjat vid det här laget, men det kan inte hjälpas för jag är så himla lycklig :-)
 
Tidigare skrev jag så här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Åhhh, så roligt!!! Jag förstår verkligen din glädje.

Kram Victoria

Svar: 😃
Helena Nygrund

2013-11-08 @ 10:59:18
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Carina

Grattis! Ser lite suspekt ut ;) he he he. Ska bli kul att se trädet sen ;) Kram o ha en fin helg!

2013-11-09 @ 14:22:13
Postat av: Tina

ÄNTLIGEN, har man väntat i fyra år på att det ska hända förstår jag din lycka.....Grattis vännen. Kramisar Tina

2013-11-09 @ 22:37:11
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Bredkilen

Spännande, men vad händer sen???

2013-11-09 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0