Ladies Night 2013

Jag var i valet och kvalet om jag skulle gå, men är så glad att jag ändå kom iväg på Ladies Night igår.

Först måste man göra sig lite fin, och jag älskar mitt gellack-set och LED-lampan från Depend (förra årets julklapp).


Väldigt ödsligt på väg från Gullmarsplan upp till Globen. Var är alla brudarna?


Nu kör vi!


Snyggt sällskap och två nyanser av rött.

Smörstekt majskyckling serveras med rostad paprikasås, krämig potatiskaka och zucchini fylld med morotsjulienne.


Klassisk cheesecake smaksatt med citron på en spegel av fruktig sås baserad på skogshallon.


Kaffet var tyvärr väldigt blaskigt, men blev ok när man hällde ner Amarulan i koppen.



Vi satt i VIP-loungen, och på vår plats stod en exklusiv goodiebag när vi kom.
Vissa provade grejerna direkt :-)


Och här är de 7000 tjejerna som jag saknade på väg till Globen, hihi.

Kvinnans frigörelse ;-)
Eftersom Globen var fylld av tjejer fick vi dispens att använda "Herrarnas"


Det var en supertrevlig kväll med härligt tjejsällskap. 
Artisterna var suveräna: Thomas Järvheden sjöng grymt bra, David Lindgren och Andreas Lundstedt är alltid bra, och som grädde på moset verkade Andreas ha gymmat en del, för han hade blivit så där mysigt bitig att man gärna klämt lite på hans armar, hehe.
Det var ju inte helt fel att få se och höra Ronan Keating live heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0