Så mycket kärlek!

Igår kväll var jag och några kollegor på Wallmans Salonger på Teatergatan i Stockholm.
Vilken jäkla toppenkväll vi hade, rent ut sagt!
Hade jag den minsta lilla depression i kroppen, så var den definitivt som bortblåst efter vårt besök på Wallmans.
Vilket varmt välkomnande vi fick när vi kom! Matkonceptet var så spännande, och allt smakade så gott.
För att inte tala om showen, vilken grymt bra show! Men något annat kan man inte förvänta sig av de allra bästa artisterna.
 
Här kommer ett gäng dåliga mobilbilder, men ni får ändå ett hum om hur mycket olika maträtter det bjöds på.
 


 
Någon sorts asiatisk hummersoppa, aioli och bröd.


Sallad med chevré och rödbetor.
 


Pilgrimsmussla, med filodeg runtom.
 
Urgod röding.


En läskande hallon-och myntashot.
 
En grymt good pulled beef (skulle vilja luska ut receptet på denna "pulled")


Någon sorts äppelkaka, mums.
 
Ja som ni förstår gick det ingen nöd på mig igår, allra minst när alla killarna i ensemblen kom och sjöng en låt för bara lilla mig  <3
Och som servitör vid vårt bord fick vi min allra största favorit, världens goaste Malick.
 
Klockan 23.00 ca, lämnade jag Wallmans Salonger totalt uppfylld av personalens/artisternas värme och kärlek.
 
 

Kommentarer
Postat av: Aga

❤️❤️❤️ Bästa stället!

2013-11-14 @ 00:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0