Bästa sminkösen

Igår kväll skulle Emma ut med några kompisar, och hon lyckades övertala sin gamla mamma att följa med.
Hon tog hand om mig och sminkade mig jättefin, för själv har jag aldrig lärt mig det där med ögonskuggor.
 



När vi gick hemifrån var porten låst (låses kl:21), och jag blev jätteförvånad.
Är ju mer van vid att porten är låst när jag kommer hem sent någon gång, men inte när jag går, hehe.
 
Jag hade supertrevligt med Emma och några av hennes kompisar, vi åt gott, babblade och drack ett par cider.
När de sen skulle gå vidare, tyckte jag det var dags att låta ungdomarna få roa sig utan "tant Raffa" :-)
 
Men jag hoppas att jag får den stora äran att följa med fler gånger.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh fina du så vacker och så roligt att få följa med ut :)
Kram Maria

Svar: Tackitack, men det var tack vare dotterns sminkning. Kram
Helena Nygrund

2013-10-14 @ 14:10:56
URL: http://www.snickaregardens.wordpress.com
Postat av: Den där Victoria

Vilken ära att få följa med dottern och hennes kompisar ut. Så himla vacker är du (alltid) och dotterns sminkning framhävde det ytterligare ett snäpp!

Kramar Victoria

Svar: Tack sötis! Ja det var en riktig ära, och jag hade riktigt kul. Dottern är en glad skit :-)
Kramis
Helena Nygrund

2013-10-14 @ 14:41:39
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0