Fiskeänka

Ja då är man fiskeänka igen, för den här helgen är L iväg på höstfisketävlingen.
Det är ju tur att vi hade en trevlig date på Hamburger Börs igår (i torsdags).
Vi åt gott, hade trevligt sällskap av några kollegor, och fick se en helt fantastiskt magisk show.

Jag var lite halvt skeptisk till vad jag gett mig in på först, för jag har aldrig varit speciellt förtjust i trollkarlar/magiker.

Men den här mannen (och övriga i showen) gjorde mig sannerligen inte besviken. Jag tror att Joe Labero är från en annan planet eller nåt, så skicklig som han var  :-)


Lite tid för fansen efter showens slut.

Själv ska jag trolla mig i säng efter en mysig tjejkväll med sushi och Idol.

Får se vad jag tar mig an för projekt i morgon...
Natti natti?





Kommentarer
Postat av: Tina

Vi såg hans show för några år sen o liksom dig var jag mycket skeptisk, men jädrans vad bra han är. Jag blev fullständigt bortkollrad o satt mest som en fågelholk o undrade hur i hela världen gjorde han det??? Jag fick snabbt ändra uppfattning om karlen, men Harry Potter är fortfarande min favorittrollkarl......Kramisar Tina

2013-10-13 @ 17:20:22
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0