Jill och plastburkar

Idag har jag haft en ruschig dag på jobbet, och det var nog bra för mig.

Dagens pluskonto är inte stort, men nr 1 uppväger det :-)

1. Jag har skakat tass med den duktiga sångerskan Jill Johnson. 
(Ja, hon är lika oförskämt snygg i verkligheten som på bild)

2. "Busade" på vägen hem från jobbet, och köpte en kaffe latte på EspressoHouse trots att det inte är fredag.

3. Min älskade matburk gick sönder i morse, men jag hittade likadana på affären, 2-pack för 10 kr. 
Jag har en massa dyra Tupperwareburkar hemma, men jag älskar storleken och formen på den billigare varianten, och jag vet exakt hur mycket mat jag ska packa för en lagom portion.

Vad har du haft på pluskontot idag?

Kramis Helena


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag har ett jättestort + på mitt konto den här veckan, har städat ur flera garderober, större och mindre, och fört ut sånt som ska sparas i kallförvaring, bränt upp en hel del onödigt och packat en stor kartong till välgörande ändamål. Känns som en lättnad måste jag säja. Och tänk vilken ordning och reda jag fick !

Svar: Underbart! Sånt där som tynger en, och man känns flera kilo lättare efteråt. Kram
Helena Nygrund

2013-10-18 @ 17:12:58
Postat av: Maria

Underbar fråga! Där fick jag stanna upp och tänka till :) Tar med mig frågan hem till snickaregården.
Men jag har städat huset idag. Även kört iväg återvinningen och skjutsat flickorna. Men just nu myser jag i soffan alldeles ensam med bloggar och toblerone bara för att liksom.
Kram Maria

Svar: Då har du ju gjort en massa bra och positiva saker:-). Kramis
Helena Nygrund

2013-10-18 @ 20:27:53
URL: http://www.snickaregardens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0