Stelton twilight

Idag kom den äntligen, min Stelton som jag väntat så länge på!
Jag har svarat på marknadsundersökningar i två eller tre års tid och samlat poäng, och nu hade jag äntligen råd att "köpa" min Stelton-ljusstake (kostar drygt 700 kr att köpa i butik).
Längtade hela dagen efter att få hämta ut mitt paket från Danmark!
 

Ljusstaken förtjänar en bättre plats, men jag ville ju provtända den.
Detta är den lilla Twilight-ljusstaken, så nu får jag fasiken lägga på ett kol med marknadsundersökningarna så jag får ihop till "storebror" också  :-)
 
Jag vill ha båda två, som på denna bild! Snygga va!?
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Skitsnygg!

Svar: Tack! Men jag behöver en till, eller hur! ;-)
Helena Nygrund

2013-10-08 @ 23:37:47
Postat av: Tina

Älskar dansk design, är så stilrent o känns aldrig omodernt. Ljustaken är to die for o storebror hade trivts bra där jämte.

Svar: Haha, tack för stödet! Storebror måste absolut flytta hem till mig.
Helena Nygrund

2013-10-09 @ 17:52:27
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Tina

Jag glömde kramen. Tina

Svar: Detsamma finis!
Helena Nygrund

2013-10-09 @ 17:53:16
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0