Välkommen helg!

Vilken härlig fredag man vaknar till!
Yngstingen (som man inte ens kan tilltala på morgnarna pga hennes dåliga morgonhumör) var på topp och en stor bidragande orsak är nog det annalkande höstlovet :-)

Jag, som aldrig är morgonsur, var bara trött, men bestämde mig i alla fall för att gå "all in" idag.
Så jag drog på mig en gammal blåsa med glitterpaljetter, och satte upp håret i knut.


Och vips kände jag mig lite piggare!

Den här helgen blir så rolig, för den är en salig blandning av rosa bubbel, fondue, vänner, fotboll och Tommy Körberg.

Ha nu en härlig helg ni med!
Kramis



Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Du är så himla SNYGG!!

Härligt med en helg med bubbel och annat kul framför sig.

Kram Victoria

2013-10-25 @ 13:24:45
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0