Älskar paket...

Det är fredag, tjohoo, och jag hoppas ni får en superhärlig helg.
Jag ska inte göra något särskilt dessa dagar, mer än mysa hemma och bara göra vad jag känner för.
Helgen började dock som rena julafton när jag hämtade ut ett paket på vägen hem från jobbet.
Paketet innehöll dagcreme, cleanser och mascara från Lumene, mysbyxor och en superfin armbandsklocka. Alltihopa var grejer man fick för att prenumerera på Amelia, men klockan var anledningen till att jag hoppade på erbjudandet, och bonus är ju en trevlig tidning.



Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Kusin,har använt dagcremén i burken i ett par år, mycket nöjd med den. ;)Kul med paket. Hur mår ni annars, länge sen! kram Carina

Svar: Låter bra! Jag har bara provat den ett par dagar nu, och den känns skön so far.Måste ses snart!
Kramis
Helena Nygrund

2013-09-09 @ 09:02:12
Postat av: Carina

Ja,Det blir ju mest att man säger det, vi kanske ska kolla upp om det passar något datum snart? ;)

2013-09-09 @ 11:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0