Bort med eländet

Jag har inte klippt mig på vääldigt länge, tror fasiken att det var i juni innan vi stack på semester som jag klippte mig senast.
Så det var hög tid att boka en date med världens bästa frissa, och idag var det äntligen dags.
 
Jag litar till fullo på Thomas och nu ska allt som är slitet, och lite till, bort!
 

Innan Thomas fönade mig hade han i denna "mirakelolja" i håret, och den luktade helt gudomligt gott.
 
Och här sitter jag nu hemma i soffan, lite tilltufsad i håret, men väldigt nöjd.
 
Nu måste jag packa lite inför morgondagen, för jag ska på kryssning med ett gäng sköna tjejer.
Måste även slå in lite grejer inför "paketspelet" som vi ska köra på båten.
Jisses vad kul det kommer att bli!



Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Du är så himla snygg!!! Bara så att du vet det, kryssa lugnt!

Kram Victoria

Svar: Gulle dig <3
Kraaaam
Helena Nygrund

2013-09-19 @ 23:49:24
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Aga

Snyggt baby! Du kommer få många blickar efter dig på havet! 😘

Svar:
Helena Nygrund

2013-09-20 @ 06:48:08
Postat av: Tina

Hallå där sköna böna. Hur snygg som helst i håret o färgen är grymt fin. Ha nu en toppenhelg med tjejerna. Kramisar Tina

2013-09-21 @ 20:59:10
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0