Det var på tiden

Både jag och L har börjat sova dåligt, och har ont både här och där.
Våra madrasser är så gamla att jag inte ens törs skriva det här, och den forna stunsen är ett minne blott.
När vi var på vår road trip i Californien, bodde vi på elva olika hotell under våra tre veckor där, men inte en endaste gång saknade vi vår egen säng hemma, illa.
Men nu jädrars har vi slagit till, och det blir en spännande första natt i nya sängar.

Bara att packa upp och bädda sängen.


Men först en balja av mitt nya te.

Natti natti, nu ska jag sussa, så att jag är pigg inför morgondagens roligheter...


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad härligt med nya sängar. Vi har iallafall kommit så långt att vi tänkt tanken på att byta ut våra med några gånger för de är också onämnbart gamla.
Sov gott!!
Kram Maria

Svar: Tack så mycket, här ska sussas nu 😀
Helena Nygrund

2013-09-16 @ 22:37:07
Postat av: Victoria

Här är ett par till som verkligen skulle behöva byta sängar,sanna mina ord.

Ha det bäst

Kram Victoria

2013-09-16 @ 23:01:44
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Anette

Vilket spännande the! Är det något att rekommendera?

Svar: Nej, det var inte alls så gott o spännande som det lät. Jag tar nog med det till jobbet, för där går det åt :-)
Kram
Helena Nygrund

2013-09-17 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0