Sexiga receptionisten

Det är inte jag!
Jag känner mig allt annat än sexig just nu, omålad, hängig och får bara fram nåt litet krax ibland om jag har tur.
Det var i fredags som rösten försvann, och nu har det varit en ganska tyst helg för min del.
Redan för ett par veckor sen bestämdes det att vi skulle gå ut och äta på "Grodhavet" på fredagen med våra grannar, så det var bara att hänga på även om jag helst hade lagt mig på soffan efter jobbet.
Men vi åt gott och jag fick en supermysig kväll. 
Tyvärr var Tess, som sett fram emot Grodhavets grillkväll, ännu sämre än jag och kunde inte följa med.
Men vi fick med oss en härlig doggybag med mat till henne, så hon blev så glad.

Grodhavets härliga trubadur, tillika en skön värmlänning.


Våra goa grannar!

Knäpptyst men glad ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0