Ynklig

Igår morse var jag riktigt ynklig när jag vaknade, hade jätteont i halsen, huvudvärk och kände mig allmänt hängig.
Jag pallrade mig iväg till jobbet ändå, men när det var två timmar kvar av dagen "kastade jag in handduken" och åkte hem.
Jag kröp in i min onepiece, som inte använts på mycket länge, tog en ipren och sov ett par timmar.
Idag har jag fortfarande ont i halsen, men känner mig inte fullt så risig som igår, så nu kör vi.
 
Lyckades i alla fall hämta ut ett paket på vägen hem, som tur var ett väldigt lätt paket.
Bild på innehållet kommer...

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Åhh, nu börjar förkylningarnas tid, här har barnen och mannen haft halsont i omgångar. Du får krya på dig nu och jag är grymt nyfiken på vad du har i paketet :) .

Kram Victoria

2013-09-25 @ 09:44:50
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0