Alla är lika viktiga

Hej hej!
Idag har vi "slutfirat" vår 18-åring med vänner/släktingar och haft ett fikakalas.

När jag vaknade bakade jag en morotskaka, för första gången på många år. 


När resten av familjen vaknat åkte vi och handlade lite, bland annat fika till en fyrfota vän som skulle komma över.


När Molly kom, sprang hon glatt runt och hälsade på alla, innan hon högg in på sitt saftiga och smaskiga märgben.


Å vad gott!

Det var en jättetrevlig eftermiddag, som fortsatte med hemmagjorda köttbullar, Mästarnas mästare och The girl with the dragon tattoo.
Nu ska jag hänga lite tvätt innan jag hoppar i säng, och laddar för en kort påskvecka, tjohoo.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0