Skallade ben

Här om dagen blev jag riktigt överraskad och glad då vår granne, som nyss kommit hem från New York, kom över med en present till mig.
Han sa att "det stod Helena rakt över dem".
Titta vilka coola leggings jag fick!





Det är inte många som inte vet att jag gillar döskallar va, och bättre grannar får man leta efter :-)

Ikväll har jag betat av två missade program av Pluras kök Sicilien, och just nu känner jag mig så glad och tillfreds.
Önskar bara att jag fick vara med, för de har de har det ju så gött och mysigt.


Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Åhhh, vilka supercoola och snygga leggings, absolut att det stod namn på dom, vilken toppengranne alltså.

Kram kram

Svar: Hihi, tack! Ja jag var extra imponerad, eftersom hans goa fru inte var med. Kanske deras dotter kan ha varit lite behjälplig 😊. Kramis
Helena Nygrund

2014-04-03 @ 09:10:00
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Home2tiny

Gaahhh vill ha, tröttnar du, posta dem till mig, ska ge dem mycket omvårdnad o kärlek.......ursnygga. Sv tack snälla för dina ord hos mig, jag sminkar mig ganska lätt alltid, helt enkelt för att jag är urusel på det, får svettmustach varje gång jag ska handla smink och håller mig alltid till samma, Bare minerales, täcker många rynkor, ha, ha. Kramisar Tina

Svar: Hihi, ja jag är verkligen impad över min manliga granne som träffade så rätt. Jag måste ha tjatat mycket om döskallar 😄 Kramis
Helena Nygrund

2014-04-03 @ 19:47:28
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0