Fantastisk familjedag

God morgon denna sista lediga dag!
Igår hade vi så trevligt att jag inte ens hann blogga (till skillnad från vår tråkiga påskafton, hihi).
Vi började dagen med lite övningskörning för "mini", i ett öde industriområde.
Sen gick vi alla fyra på en långpromenad, och pausade på Texas Longhorns uteservering. Beställde in frozen margarita och lite nachos med tillbehör.




Vi promenerade vidare och hittade en ny restaurang vi snart måste prova, Piren Restaurang & bar.
Ett av borden hade tillhörande färgglada stolar i form av gungor.


Och de var vi ju tvungna att provsitta :-)


Supermysigt ställe, med massor av folk som njöt av gårdagens härliga väder.


Till skillnad från yngstingen, får jag desto fler bilder med hennes syster, vare sig jag vill eller ej, hehe.


Det var det här mysiga jag försökte ta kort på.


Hornsbergsstrand har man verkligen lyckats med, och gjort attraktivt så att folk vill mysa där under soliga vackra dagar.


På väg hem blev jag lite akut kissnödig och smög in på vårt favoritställe Grodhavet och lånade faciliteterna, fniss.
Där hade man anordnat en egen liten playa, en sandlåda med några solstolar. 
Vad mysigt!

På kvällen lagade vi supergod mat, tittade på film, och spelade yatzy hela familjen.
Och den här gången var det jag som vann!  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0