Förberedd orange morgondag

Hallå där, snart är det fredag!
Jösses vad jag längtar efter den här helgen, för jag har varit tröttare än vanligt hela veckan, och det har verkligen varit en kamp att komma upp om morgnarna.
Idag var jag så slut att jag till och med dissade en trevlig vipshopping på H&M, vilket inte är likt mig.
Efter jobbet lade jag mig och sov en halvtimme och det var riktigt behövligt.
Sen orkade jag både dammsuga och skura hela lägenheten, och förbereda morgondagens lunch.
Läste i Metro i morse att det är Morotens dag i morgon, och den oranga goda rotfrukten är jag gärna med och firar.

Lagade till den enkla morotssoppan som Metro hade recept på, och lunchen (o fler därtill) är räddad. 
Vet inte hur den smakar ännu, för den är alldeles för varm, men soppan är säkert "snäll" och passar bra med en grov fralla till.
Hoppas ni får en superfin fredag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0