Gillar det ännu...

...att fylla år alltså, och idag är det min födelsedag, så trots att det varit kissväder ute njuter jag av denna måndag den 7:e april :-)

I morse blev jag firad av familjen med sång, frukost och paket, så mysigt.


Fick bland annat detta underbara bordsur (Arne Jacobsens stationsur Rosendahl) som jag trånat efter länge. Dansk design när den är som bäst.




Fick skönsång och fina blommor på jobbet, av favoritpinglorna på ekonomiavdelningen.

Nu är det hemgång och kanske fortsatt firande med familjen...
Kram från barnsligaste 49-åringen ;-


Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Så himla fin klocka, härligt att fylla år och få så fina presenter.

Kram igen på din födelsedag!

Svar: Tack snälla! Usch jag blir så omhändertagen här hemma att jag nästan skäms. Kram
Helena Nygrund

2014-04-07 @ 20:36:59
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Home2tiny

Stora o många grattiskramar finnaste Helena önskar dig en riktig toppenkväll. Kramisar Tina

Svar: Tack gulle! 💕
Helena Nygrund

2014-04-07 @ 21:09:34
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0