Kärt återseende

Hej på er!
Nu har jag precis druckit te och småtjattrat lite med mina tjejer.
Kom hem vid 23-tiden, efter en supertrevlig kväll i goda vänners lag.

Jag, Sanna, Katarina, Marie och Aga mötte upp vår, numer pensionerade, kollega Bodan (eller Bodil som hon egentligen heter).
Vi hade bokat bord på en restaurang som heter Axela, för att äta, dricka vin och framför allt "skvallra" lite med Bodan om vad som hänt sista tiden.



Vi satt ute en stund, och sög i oss det sista av kvällssolen, innan vi flyttade in.


Jag åt supergod mat: Smörstekt torskrygg med bacon- och kantarellfräs, samt potatispuré.

Sen satt vi och pladdrade i över fyra timmar, och jag fattar inte vart tiden tog vägen.
Det var så himla mysigt att bara umgås, och att träffa goa Bodan, så det här måste vi göra om snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0