Kinderägget

Visst, livet är absolut inte alltid en dans på rosor, det ska gudarna veta, men jag är en i grunden väldigt positiv människa, och idag kändes mitt liv lite som ett Kinderägg (tre överraskningar i ett).
 
1. Jag var ute och rände på kontoret, och när jag kom tillbaka till min plats stod ett glas bubbel med en söt påskhälsning och väntade på mig.
Tack snälla Magnus och övriga på 2Entertain <3
 


"Rände" lite till, och då stod plötsligt en rykande färsk kaffelatte och väntade,
Blev så överraskad när min underbara dotter Emma och hennes söta kompis Malin kom och "surprisade" mig.

Och när jag fick ett påskägg med godis, då kände jag att den här dagen var verkligen som ett kinderägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0