Lite skryt...

Visst får man väl "skryta" lite om sina barn ibland?!
Eftersom min yngsting i princip aldrig vill synas på bild, får jag väl visa en bild hon gjort i stället.

Igår eftermiddag var jag och L på en cykeltur och hälsade på fina svärmor.
När vi kom hem låg denna teckning på köksbordet.
Jag blev helt chockad och frågade Tess om hon ritat den.
-Ja, men jag ritade bara av en bild, säger hon.
Alltså, hon har suttit och tittat på något foto i mobilen och skissat ansiktet.
Snacka om att förringa sin egen skicklighet.
Jag själv kan ju inte ens rita en vettig streckgubbe.


Är det inte väldigt likt skådespelerskan Eva Mendes förresten?!


Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Vilken teckning, den är helt fantastisk, hoppas verkligen din dotter tar vara på sin talang för jisses så duktig hon är, jag är sååå imponerad. Kramisar Tina

Svar: Ååh tack! Ja jag berömmer henne som tusan. Hon är en liten datanörd, men ibland sätter hon sig i köket och skissar för att slappna av, verkar det som.
Helena Nygrund

2014-04-28 @ 20:06:45
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Den där Victoria

Men herregud, vilken talang, hoppas hon tar tillvara på den.

Kram Victoria

Svar: Frågan är bara vart hon fått talangen ifrån :-)
Kram kram
Helena Nygrund

2014-04-28 @ 21:48:43
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0