Njutning för både kropp och själ

Igår kväll åkte jag och Emma till Sjöstaden, för att titta på Tess dansuppvisning.
Det var en superfin och vacker kväll, även om det var aningen kyligt i skuggan.



Har ingen aning om vad det är för träd längs vägen till mitt jobb (och till Tessans dans), men de är så himla vackra, och nästan vackrast nu innan de slår ut.

Ett gäng pirriga tjejer som ska visa upp vad de sysslat med under terminen.

Efter att ha njutit av lite kvällsunderhållning i form av skön dans och musik åkte vi hem.

Hemma väntade denna lilla maskin, en påskpresent från L.
Vi brukar verkligen inte köpa påskpresenter till varandra, men jag tror han tröttnade på att höra mig gnälla om mina raspiga fötter, och tyckte att jag skulle ha denna som han sett i någon tv-reklam.
Provade den direkt, och smorde sen in fossingarna ordentligt, så i natt var det njutning i form av mjuka fötter mot mina nya satinlakan, nice :-)


Kommentarer
Postat av: Ylva Nyquist

Helena! Det är Magnoliaträd! Supervackra just nu.

Svar: Jahaa!? Hade ingen aning. Då älskar jag magnolia i så fall. Kramis
Helena Nygrund

2014-04-25 @ 21:48:57
Postat av: OLIVIA

Så fint!!

2014-04-25 @ 23:53:43
URL: http://oliviaeliasson.blogg.se
Postat av: Carita

Och hur tyckte du att den elektriska fotfilen funkade? Jag är oxå intresserad av att köpa en. Ja det är ju magnolia visst är de jättefina. Och de luktar så ljuvligt gott (men tror att det finns någon variant som inte luktar oxå).

Svar: Filen funkar superbra. Jag har använt den ett par kvällar nu, och sen smort in fötterna med helosan innan jag lagt mig. Snart en storlek mindre fötter, hihi. Kram
Helena Nygrund

2014-04-26 @ 12:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0