Valborgsmässobad

Morrn morrn!
Är så glad, för jag lyckades masa mig upp ur sängen kl:05.30 i morse, gjorde i ordning ett par mackor och stack till badet.
Simmade min km, bastade en stund, fixade mig och tog på "ansiktet". Sen hann jag sitta o dricka kaffe och äta mina smörgåsar o babbla lite med simkompisarna. Kvalitetstid!
 
Nu väntar jag på tvärbanan och ska strax jobba, men bara till kl:13.00 idag, tjohoo.
Ikväll blir det umgänge med vänner och kanske en visit till brasan.
En skön Valborg till er!
 

Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Jag är så impad, hade aldrig orkat simma klockan sex på morgonen...Ha en härlig Valborg finaste. Kramisar Tina

2014-04-30 @ 21:31:44
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0