Där rök soffan

Igår var en dålig dag!
Tandeländet började göra sig till känna, varken Runkeeper eller Spotify fungerade när vi skulle ut och springa, och jag var allmänt sur och grinig.
Mycket av min grinighet var nog psykisk, pga den stundande rotfyllningen som skulle ske idag.
 
Instagrambild, när jag precis fått bedövning och väntar på att den ska verka.
Snacka om att man känner sig utlämnad hos tandläkaren.
 
Som några av er vet, så påbörjade jag min rotfyllning precis innan semestern, och då kostade det 1265 kr.
Här ser ni vad dagens lilla "kalas" kostade!
Och jag är inte klar ännu; ska tillbaka på röntgen i november, och efter det ska en avgjutning göras, tandkrona beställas och sättas i. 
Vågar absolut inte fråga vad det kommer att kosta, får ta chockerna efter hand...
Men ni vet ju att jag gillar att äta mat, så bra tänder är ett måste. (Inte för att jag har råd att köpa någon mat efter det här, höhö).
 
Byte bye ny soffa! Tur att det finns billig silvertape på Ö&B ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Men din stackare, när det gäller tandläkaren vet man knappt vilket som är värst, själva ingreppet eller kostnaden efteråt.

Kram på dig!

Svar: Eller hur! ❤️
Helena Nygrund

2014-08-21 @ 07:55:01
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Ylvs

Men fy sjutton vad dyrt för något så tråkigt!! Hoppas ni får en skön helg!

Svar: Ja usch ja, men det är rätt trevligt med bra tänder, och vi som är så förtjusta i att äta 😀 Kramis
Helena Nygrund

2014-08-22 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0