Galet med fleecetröja

Hallå på er, hoppas ni njuter av fredagen!
Var det någon mer än jag som frös i natt förresten?
Jag vaknade till lite halvt under vargtimmarna, och förstod inte riktigt varför.
Men när klockan ringde tidigt på morgonen förstod jag varför jag vaknat tidigare, för det var ju iskallt i rummet.
Senaste veckorna har vi haft både sovrumsfönstret och vardagsrumsdörren på vid gavel nätterna igenom, för att få lite genomströmning av luft, och täcke har vi inte haft på hela sommaren.
Men i natt måste temperaturen ha sjunkit rejält ute, så pass mycket att jag fick ta på mig fleecetröjan när jag gick till badet. 
Jag blev nog ordentligt nedkyld när jag försökte värma mig med mitt påslakan i natt, hihi.

Idag lyckades jag övertyga min köttälskande make om en vegetarisk middag, italiensk pasta umami.
Han var ju inte direkt överväldigad, men jag är glad för varje vegetarisk måltid jag får in i mitt hem.

Nu är det strax dags att gå ut på gården och möta grannarna i en hård Mölkkymatch :-)

Må bäste granne vinna, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0