Idag gick det bättre

I morse hade badet koll på nycklar så vi blev insläppta innanför grindarna och kunde simma, och jag fick även min första bastu sen jag kom hem från Finland, lycka.

Och på tal om Finland så bjuder jag på några härliga bilder från vår fikapaus på väg från båten till sommarstugan.
Det här stället stannar vi på varje år och njuter en stund.











Världens bästa chaufför som körde runt sin mamma och pappa under veckan hon gjorde oss sällskap i Finland.




Ikväll har jag svettats (det bokstavligen rann från mig) i tvättstugan, och efter en lång och sval (läs; iskall) dusch är det dags att förflytta sig till sängen. Där lär jag väl svettas ännu mer, för vår lägenhet är sjukt varm.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0