Upp till bevis

Jag är rätt nyfiken av mig, och efter att ha sett flera bloggare lovorda The Incredible Face Mask, blev jag ju tvungen att prova. 
I tisdags beställde jag mitt testpaket från Maybeauty, och det skulle ta upp emot 5 dagar innan man fick sin leverans.
Redan idag, efter två dagar, damp paketet ned i brevlådan, tjohoo.

Nu ska här kletas på och testas, och se om min hud blir så där "babyaktig" som de säger :-)


Bli inte rädda, det är bara jag ;-)
Masken, som är en peel off-mask, ska sitta på i 30-45 minuter, och sen börjar det roliga, när man ska dra av den.
Jag älskar såna här masker som stelnar och dras av, hihi.
Återkommer om resultatet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0