Den "berömda" berg- och dalbanan

Ja visst har väl de flesta hört talas om, eller själva insett att livet är som en berg- och dalbana!?
Ibland går det upp och ibland går det ned, men för mig känns det som de där ryckiga svängarna sidleds just nu.
Jag kommer att berätta när jag är mogen för det, men ni får ändå en liten hint om varför jag inte bloggat på över en vecka.
Det är dock ingen fara med mig rent fysiskt, ej heller med familjen, och det är egentligen det som är viktigast av allt ❤️
 
Pyssel är trevligt, och kan få den mest förvirrade och konfunderade människan att tänka på annat 😊
 
Jag har gjort fina tomtar (att fylla med godis till söta systerbarn) av gamla mjölkförpackningar.
 
Det blidde ett gäng "tomtar" att ha som juletiketter eller placeringskort till jul.
Själva spännet i bältet är tillvaratagna "kapsyler" från öl- och läskburkar.
 
Tröttnade på "tjafset" om den borttagna trillingnöten i Aladdin- och Paradisaskarna, och gjorde egna.
 
Bortsett från pyssel o bak har jag även hunnit närvara på en begravning av fin faster i vacker kyrka i Söderhamn ❤️
 
Idag när fjärde ljuset tänds har jag och L varit ute på en löptur, och sen tagit ett hett bad med en nyinförskaffad och väldoftande badbomb. En julöl och skinkmacka på det!
Ikväll blir det soffmys och film!
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

<3

2014-12-21 @ 23:05:42
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Ylva

Tråkigt att höra men skönt att höra att du inte är sjuk! Hoppas du och familjen får en fin jul! Kram

Svar: En underbar jul till er också! Kram
Helena Nygrund

2014-12-22 @ 10:22:07
Postat av: Ylva

Skulle ju också skriva att du inspirerar mig med dina fina pysselgrejer😊

Svar: Åh vad roligt!
Helena Nygrund

2014-12-22 @ 10:24:06
Postat av: Carina

Tråkigt att höra med din faster. Jag beklagar sorgen. <3

2015-01-08 @ 11:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0