Helgfransar

Det känns som om jag får mindre och mindre tid att hänga på "nätet" nu för tiden.
Jag hinner inte med att se vad folk gör på Facebook, jag hinner knappt läsa bloggar och än mindre blogga själv.
Men här kommer en liten resumé av veckoslutet och helgen som var.
 
Torsdagen var som sagt skit, men efter att ha gråtit ett dygn, har jag ryckt upp mig och väljer att vara positiv. Det finns värre problem här i världen än mina "triviala personligheter".
På fredagen var det dags att piffa till mig lite, genom en fransförlängning.
 
Fina fransar på ännu svullna och rödgråtna ögon.
 
Här låg jag och blev ompysslad i några timmar.
Tur att Emma var med mig som sällskap, så att hon kunde putta på mig om jag skulle börja snarka, hehe.
Med nya fina fransar mötte jag upp några av mina underbara arbetskamrater från Prippstiden.
Vi åt mat på Caliente och sen blev det dans på Grand Garbo hela natten.
Jag fick så mycket härlig energi och goda skratt, vilket jag behöver just nu ❤️
 
Jag har även varit på ett härligt "julmys" hos fina vänner.
Och så här såg det ut när jag jobbade med "gå-bort-blomman" kvällen innan.
 
Idag har vi ätit en suuupergod måndagsmiddag: Krämig lax- och fänkålsgryta med saffran och dillpesto.
Vi tackar Linas Inspirationskasse för den goda middagen, och receptet kommer att sparas i "favorithögen".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0