Avslutning och början

Vi avslutade januari med en supertrevlig kväll på stan. 
Först åt vi middag på Pure Nightclub, och tjejerna i Sister Love sjöng ett par låtar för oss. 


Vi var ca 80 personer som var med redan under middagen på Sister Loves skivrelease.
Jag och L hade supertrevligt sällskap vid middagsbordet, i form av fina Aga och Eva, två spanjorer och en "spansk" holländare, och vi fick damma av vår rostiga engelska ordentligt. 
Jag pratar inte gärna engelska när andra svenskar hör mig, men med så glada och lättsamma människor som vi hade till bords igår glömmer man snabbt bort att "skämmas".
Efter middagen kom fler människor till Pure på efterinsläppet, bl.a. vår älskade dotter Emma, och det var så kul att hon ville "leka" en fredagskväll med sina föräldrar.
Sen fick vi njuta en stund när Sister Love drog av några fler låtar.


När de sjungit färdigt tänkte jag, E och L åka hem, men slank in på Olearys en stund. Jättemysigt att bara sitta och gagga om allt möjligt.

Det var avslutningen på januari det!
Februari börjar med att alla fyra i familjen sticker iväg på 24-timmars kryssning.
Vi ska äta gott, kanske bada, shoppa lite, bara umgås, och ingen kan smita in på sitt rum och sätta sig vid datorn, hihi.

Ha nu en riktigt fin lördagskväll godingar!


Kommentarer
Postat av: Aga

Mysigt vi hade! 😘

Svar: Verkligen! 😀
Helena Nygrund

2014-02-02 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0