Det vänder...

Hej hopp, jag tror att det vänder, jag känner mig lite bättre idag!

Det här med "selfie" är inte riktigt min grej. Ska jag le med öppen mun, eller ska den vara stängd, jag känner mig fånig vilket som.
Ville bara visa att jag står upp och mår skapligt.

Är övertygad om att den supergoda soppan jag åt igår gjorde susen.
Jag var så sugen på något med lite "schwong" i, men inte för mastigt, så jag lagade en tom ka gai-soppa.
Hade ordentligt med chili och ingefära i, och den soppan kommer garanterat att lagas fler gånger.

Nu förtjänar inte den ovälkomna gästen (förkylningen) mer uppmärksamhet, så nu är det färdigpratat om den.

Ha en riktigt skön kväll! 
Själv ska jag hem och packa inför helgens trevligheter.
Kram



Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Vackra vackra du <3 . Skönt att läsa att du mår bättre.

Kram Victoria

Svar: ❤️❤️❤️
Helena Nygrund

2014-02-14 @ 09:16:53
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0