I väntan på inspirationen

När jag kom hem efter jobbet idag höll Emma på och fixade chèvremackor.

Färdiga för ugnen.
Trevligt att bli bjuden på en sån här i väntan på middagen :-)

Linas Inspirationskasse dök upp idag, och inspiration är precis vad jag behöver för vardagens matlagning.


Jag var överlycklig när jag lyckades vända på potatiskakan utan att den gick sönder.


Dagens inspiration: Nürnberger bratwurst med syrad savoykål, potatiskaka och dijonyoghurt.

Längtar redan till morgondagens recept!

Nu är det redan en ny dag och jag MÅSTE gå och lägga mig.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Vardagslyx med en fantastiskt god förrätt. Perfekt med matkasse när man känner att matfantasin tryter. Sv visst kan jag ibland känna en viss bismak av sötningen, men oftast tar jag inte så mycket när jag bakar så i det stora hela känner man inte av den så mycket. Kramisar Tina

2014-02-18 @ 19:00:17
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0