Morgonens onödiga happening

God morgon på er!
Precis när jag skulle ta på mig skorna och gå, hörde jag ett långdraget tutande och en rejäl smäll.
Sprang till köksfönstret och tittade ut.

Här har tjejen med svarta bilen precis backat lite för att se på bilarnas skador.
Jag vet inte hur mosad hennes bil blev, men killens front blev ordentligt demolerad.

Vi har en förskola precis utanför vårt hus, och föräldrarna som lämnar sina små guldklimpar på morgnarna är mer än lovligt stressade. 
Då går det så här!
Nu får vi verkligen vara glada att ingen människa kom till skada, varken förarna eller någon annan, men detta ska inte hända om man håller rätt hastighet utanför vårt hus och förskolan, som är slutet på denna gata.



Kommentarer
Postat av: Maria

Fy.. tur att det bara blev materiella skador. Hemskt att en del har en sån stressande vardag så det måste gasas på lite extra.
Kram Maria

Svar: Ja och har man sitt eget barn på förskolan borde man veta bättre, än att köra på det viset. Kramis
Helena Nygrund

2014-02-10 @ 16:41:59
URL: http://snickaregardens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0