Sushikväll

Ikväll är jag och Tess ensamma hemma, vilket innebär sushi och film.
Det är bara vi som gillar sushi i familjen, så det gäller att passa på när vi är på tu man hand.



När jag och Tess är ensamma kan vi lika gärna festa till med fiskbullar i hummersås, men idag blev det sushi.


Dagens obehagliga film som T valde, trots att hon sett den flera gånger, och det var svårt att hålla bort tårarna.

Nu får jag inte sitta uppe halva natten som jag brukar, för jag har ett litet pysselprojekt på gång och måste komma upp i skaplig tid i morgon.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Aga

Pyssel=sy?
😘❤️

Svar: Eller kanske spray! 😀
Helena Nygrund

2014-02-08 @ 01:04:14
Postat av: Aga

Just det, jisses vad kort mitt minne är, haha

Svar: Minnet är bra men kort ;-)
Helena Nygrund

2014-02-08 @ 16:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0