Tack och förlåt

Oj vad glad jag blev i morse, när jag såg solen för första gången i år. 
Jag ville verkligen inte gå in när jag kom till jobbet, ville bara traska vidare och njuta av strålarna som fick mig att kisa.
Det märktes på folk att de flesta saknat solen, och vi är i stort behov av ljus nu.
Efter jobbdagen var solen borta, men det var mycket ljusare än det varit tidigare, skönt.

Hem och prova nästa rätt ur Linas inspirationskasse.

Förlåt, jag vill inte verka tjatig på något vis, men det här var så sjukt gott.
På bilden syns inte den goda kycklingen och spännande såsen som ligger under den speciella salladen.
Kyckling Banh mi med vietnamesisk morotssallad och färsk mynta, serverad i varma och frasiga minibaguetter. 
Alla tummar upp på denna rätt!!



Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Ja, solen har varit sjukt efterlängtad!!! Tjata på du om maten, jag behöver också inspiration gällande nya maträtter och det där såg riktigt gott ut.

Kram Victoria

Svar: Tack fina ❤️
Helena Nygrund

2014-02-19 @ 08:09:13
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0