Amaryllis X 3

Idag har jag haft en sjuhelsikes huvudvärk, som började på eftermiddagen och höll i sig långt in på kvällen.
Tänkte åka till ÖoB på vägen hem från jobbet, och ladda upp med diverse billiga hygiengrejer, men med ett huvud som dunkade för varje steg jag tog blev det till att åka raka vägen hem.
Jag lagade mat medan L var ute och övningskörde med grannpojken.
Sen hamnade jag framför den "fantastiska dokusåpan" Paradise Hotel. Ett riktigt skitprogram, men Emsingen tittar på det, och tyvärr fastnar jag med när det är på.

Såg att amaryllisen, jag klippt av och ställt i en flaska, förökat sig.


Här syns två klockor, fast det är egentligen tre.




Det ser rätt kul ut med de tre "klockorna", och ytterligare en knopp är på g.

Nu ska jag packa badkläder och försöka komma iväg på årets första simning imorgon bitti, så natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0