Bron

Jag kommer ihåg när mina kollegor satt varje vecka (eller hur ofta nu serien gick) vid lunchbordet och diskuterade Bron.
Eftersom L jobbar skift har vi aldrig varit speciellt intresserade av längre serier, så vi följde aldrig Bron.
Men under julen köpte jag säsong 1 på dvd, och vi har nu under två kvällar plöjt igenom 6 avsnitt och är helt sålda.


En dansk/svensk serie helt i min smak.


Blev tvungen att avbryta tv-tittandet för lite matlagning, och idag blev det hemmagjord fiskgratäng. Riktigt gott!
Glömde spara några räkor att garnera med (hade väl för mycket "Bron" på hjärnan, hihi).

Nu ska vi över till grannarna och umgås lite.
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Aga

Älskar Bron! ❤️

Svar: Den är BÄST!
Helena Nygrund

2014-01-07 @ 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0