Jill Johnson

I onsdags var jag och ett gäng kollegor på Hamburger Börs.
Det var dags för genrepet av Jill Johnsons första krogshow.

Varmt välkomnande utanför "Börsen"


Förrätten var egentligen tre förrätter i tapasstorlek, och allt var supergott.


Hängmörad biff med goda tillbehör till varmrätt.

Desserten hann jag inte ta kort på, för precis när vi fick den började showen.
Men desserten bestod, precis som förrätten, av tre olika sorter i tapasstorlek.

Showen var superbra, med en massa sköna visuella ljuseffekter. 
Jill är Jill, alltså helt fantastisk, jordnära och sjunger som en gudinna.
Dansarna, alltså dansarna! Fy fasiken vad duktiga de är. 
Jag märkte att jag satt och log mig igenom i princip hela showen (förutom när tårarna höll på att komma vid något sentimentalt skede). 

Igår kväll var det dags för premiären, och jag hoppas såå att det blev succé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0