Knäckepresent

Är på väg till jobbet efter simningen, och känner mig rätt nöjd med mig själv.
Jag släckte lampan vid 01.00 i natt, och trodde inte det var sant när klockan ringde 05.45, huvaligen.
Hade det inte varit för att en av mina härliga simkompisar fyller år idag, hade jag nog stängt av klockan och somnat om.
Så vilken tur för mig att fina Berit fyller år idag, och jag lyckades komma iväg och simma.
 
Igår kväll bakade jag två sorters knäcke i present till den blivande 79-åringen.
Gjorde ett fint paket med cellofan och snören, och jag tror att jubilaren blev jätteglad och rörd.
 
Nu jobb!
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Vilken underbar present!

Kram på dig bästa du

Svar: Litet och välment, men hon blev så rörd!
Kramis
Helena Nygrund

2014-01-21 @ 13:11:49
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Aga

Du är go du! 😘

Svar: De är ju så härliga, mina simdamer! 😊
Helena Nygrund

2014-01-21 @ 23:59:22
Postat av: Hanna Karlsson

Gott det ser ut!

Svar: Och så himla enkelt att göra! Kram
Helena Nygrund

2014-01-22 @ 07:28:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0