Längtan...

Jag brukar inte vara den som klagar på vädret, men nu tycker jag faktiskt det börjar bli trist med den här konstiga "kylan". 
Det är knappt några minusgrader ute, men ändå fryser man som en hund. 
På jobbet fryser jag dagarna i ända, och kör för fullt med ett låne-element under skrivbordet, till påföljd att jag får obehag i ögonen av värmen underifrån.
Tittade lite på bilder från i september, när vi var hos mina föräldrar och vräkte i oss surströmming.
Gud vad jag saknar värme och blomster!


Det här är en sorts lönn. 
Jag tiggde till mig ett skott av mamma (14 september) och skottet planterades igår. Så lång tid tog det att få till lite ordentliga rötter.
Ska ta kort på mitt skott när det är lite ljusare ute, så ni får se.
Hoppas hoppas att min lönn mår bra!








Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Håller med om att kylan är riktigt bitande. Längtar också efter sol och värme.

Svar: Ja, hit med värmen NU tack 😀 Kramis
Helena Nygrund

2014-01-31 @ 11:31:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0