Morgonsur

Vilken morgon det varit, jag har för första gången känt mig sur och irriterad.
Egentligen skulle jag ha stuckit iväg till badet, men jag var svimfärdig av trötthet när klockan ringde, så jag ställde om larmet och försökte somna om. Då var det dags för L att gå upp, vilket inte brukar störa mig, men jag som sovit dåligt retade mig på hans evinnerliga hosta (ska kollas upp hos specialläkare). När han äntligen skulle gå och jag slumrat till lite, ropar han in till sovrummet och frågar om jag ställt om klockan. Då lät jag nog väldigt snäsig i tonen, så jag får be om ursäkt sen, för han frågade ju av välmening.
Jag måste verkligen försöka komma i säng lite tidigare, för det är inte likt mig att vara sur på morgonen!

Men nu är jag glad igen, och i morgon bitti kommer jag dansa ur sängen, för då är det dags för frukostshopping på H&M.


Kommentarer
Postat av: Aga

Ses snart! 😘👯👗👜💄

Svar: Ja det gör vi! Är så sugen på att gå bananas i affären i morgon 😀
Helena Nygrund

2014-01-28 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0