Ny leksak

Hej på er! 
Oj vad veckorna går, det är ju redan onsdag.
Igår kväll var jag så sjukt trött och hade en annalkande huvudvärk, så det blev en "tisdagslatte" från EspressoHouse på väg hem. Hur ska detta sluta? Nu har det blivit både torsdags-, fredags- och tisdagslatte!
Till att börja med borde jag ju försöka komma i säng lite tidigare om nätterna, för jag sover på tok för lite, det vet jag. Men det är ju så roligt att vara uppe sent på kvällarna, hihi.
Igår tex, då skulle jag bara hämta en grej från ett utrymme, men började storstäda där i stället, och helt plötsligt hade det gått flera timmar. Och efter det bakade jag en ny omgång fröknäcke.
Sen vill man ju sitta och slöa lite i soffan också innan man går till sängs.

Ville även prova min nya "leksak" jag köpt, men det hann jag inte, så det får bli imorgon.
Ikväll är det andra skojigheter som händer, för jag ska gå på Hamburger Börs, umgås med kollegor, äta gott och se Jill Johnson.
Ser fram emot det jättemycket!
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Aga

Vad gör man med denna manick? 😘😴

Svar: Fina mönster :-)
Helena Nygrund

2014-01-23 @ 22:59:47
Postat av: Annah

Du kan väl berätta om Jills show va bra :-)

Svar: Har precis gjort det! :-). Kram
Helena Nygrund

2014-01-24 @ 11:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0